HB støtter igen op om FCK i Parken

27. november 2017 kl. 21:06
HB medi Blue & White bannerdag

Villy, og hans far Morten, er ægte HB'er.

Han hjælper andre spillere, på og uden for banen, han er en god holdkammerat, han gør altid holdet og de andre spillere bedre med sin indsats, han er klar til at påtage sig alle opgaver som hjælper holdet,

Villy er en meget dygtig målmand men også en meget værdifuld spiller ude på banen på vores meget dygtige 2008-hold.

Villy stiller op til alle de kampe han kan, og kæmper altid for HB og for holdet. OG Far-Morten er altid med og hjælper ofte til som Forældre-træner!

På billedet kan man se Villy repræsentere HB i Telia Parken.

Klubben 11. marts kl. 07:41
Bettina Falk udnævnt som årets HB'er 2023
20. december kl. 22:23 Billeder fra HB's jule Bank & Gløgg 2023
Klubben
11. december kl. 15:42 Ungdomstrænere Cornelius og Emil`s deltagelse i DBU Frivillighedstur til Tyskland (Billeder)
Ungdom
28. august kl. 19:03 For første gang i H.B.`s historie har klubben fået en andel af en af vores gamle ungdomsspillere ved professionel kontrakt med Brøndby.
11. august kl. 00:14 Fodboldskole 2023