Nørhalne Cup 2016

Officielt Program for Nørhalne Cup

Info om turen

Fælles overnatning på skole. Mulighed for forældre-overnatning.

Afgangstider fra Fælledkubhuset

Deltagerpris:

1. Deltagerkort A: 810,00 kr. pr. person
    Deltagelse i turnering, helpension fra morgenmad torsdag til morgenmad søndag,
    indkvartering på skole, personlig gave til deltagerne,
    mindetrofæ til klubben og fri transport med turneringens rute busser
  2. Deltagerkort B: 980,00 kr. pr. person
    Samme som A kort – men med entré betalt til Fårup Sommerland – et besøg værd

Jeg forventer at vi på et snarligt forældre-møde beslutter hvad vi vælger, og om alle skal vælge det samme.

Transport med bus fra fælledklubhuset til overnatningssted:                            525,00 kr.

1. Udtransport fra Fælledklubhuset onsdag d. 4 maj om eftermiddagen
  2. Hjemtransport søndag d. 8 maj - morgen/formiddag.

Samlet pris:     1335,00 kr.   (med Fårup sommerland: 1505,00 kr.)

MEN BEMÆRK:
Det samlede beløb for den enkelte kan/vil blive lidt mindre, da vi får støtte fra klubben og fra Forældreforeningen.
Der er desuden flere muligheder for at skaffe penge til turen. Dette vil vi informere om snarest.
(salg af lodsedler, der er nu bestilt skrabe-lodsedler til DBU Fodboldens lotteri).

Nyt i Nørhalne Cup 2016
Vi tilføjer fra 2016 også en pokal og medalje til nr. 3 i Nørhalne Cup, og der er dermed store
flotte pokaler til nr. 1, 2 og 3 i alle rækker, samt guld, sølv og bronze medaljer til spillerne.
Til alle hold er der et flot års trofæ og et stort Nørhalne Cup håndklæde til betalende
deltagerne.
I 5 og 8 mands rækkerne er der også en deltagermedalje til de betalende spillere og ledere

;